Επικοινωνία : info@digitalkeys.gr

*Ενδοκοινοτικές συναλλαγές για επιχειρηματικούς πελάτες της Ευρώπης

Πολιτική Επιστροφών & DOA

Επιστροφές : γίνονται εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελμένων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε.

Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί εάν πρόκειται για καινούριο, ή να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new») εάν πρόκειται για μεταχειρισμένο, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.).

Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

Η επιστροφή του είδους γίνεται με ευθύνη και με έξοδα του αγοραστή-πελάτη, εκτός αν υπάρχει διαφορετική έγγραφη συμφωνία. Όταν το προϊόν αποστέλλεται μετά τις 7 ημέρες η χρέωση των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.

DOA : Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό, οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται με την εταιρία ταχυμεταφορών όπου παραλάβατε το προϊόν εντός 7 εργάσιμων ημερών.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε :
1) Προϊόντα ψηφιακής μορφής, π.χ. Keys, Licenses κ.α.
2) Προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση άνω του 50%

Το ποσό της αντικατάστασης / επιστροφής θα ισχύει σύμφωνα με τις υπάρχουσες τιμές την στιγμή που έγινε η παραλαβή από εμάς, ένα ποσοστό 40% θα αφαιρείτε εάν το προϊόν επιστρέψει με κατεστραμμένη συσκευασία.

Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του

Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.

Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ή ψηφιακά προϊόντα (Video Games – Redeem Codes).

Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής (smartphones).

Σε όλες τις περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος δεν επιστρέφονται και επιβαρύνουν τον παραλήπτη της παραγγελίας / πελάτη, εκτός από την περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.

Τιμολόγιο Πώλησης

Άμεση έκδοση Τιμολογίου

Ενδοκοινοτικές Συναλλαγές

Για επιχειρηματικούς πελάτες της Ευρώπης

Γρήγορη Αποστολή

Συνήθως εντός 2 ωρών

100% Ασφαλής Συναλλαγή

PayPal / MasterCard / Visa